Reklamy AdWords – atrakcyjna forma reklamy dla firm

System reklam AdWords został stworzony przez firmę Google. Dziś jest to bardzo popularny format reklam, który dla reklamodawców jest niezwykle skuteczny, a dla Google stanowi pokaźne źródło przychodów i stanowi o potędze tej firmy.

Gdzie wyświetlają się reklamy AdWords?

Reklamy widzi każdy, kto korzysta z wyszukiwarki Google. Pojawiają się one na górze stron w wynikami, a ich treść jest skorelowana z poszukiwaną frazą. Dzięki temu internauci klikają w reklamę, czyli link do strony internetowej reklamodawcy, zamiast w wyniki organiczne. Innym miejscem, gdzie pojawiają się kreacje reklamy AdWords są strony internetowe oraz aplikacje mobilne. Na nich reklamy te mają formę banerów, graficznych lub tekstowych.

Zalety reklam AdWords

Dla reklamodawcy atrakcyjna jest forma rozliczania – pay per click, czyli za konkretne kliknięcie przez internautę. Inna cecha reklam AdWords to możliwość skierowania ich do konkretnych grup odbiorców, np. pod kątem ich miejsca zamieszkania. Dla odbiorcy jest to reklama, która zawiera potencjalnie interesującą treść, gdyż jest to reklama kontekstowa, a więc nawiązująca do treści, jakimi interesuje się internauta lub do treści, jakie znajdują się na odwiedzanej stronie.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *